דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: דברים שחשוב לדעת על מכולות 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2074 פעמים ]

חברות שילוח בינלאומי רבות נעזרות במכולות בשביל להעביר את חפצי לקוחותיהן על אוניות.
לעיתים רבות מדובר בהעברה של סחורות כבדות וגדולות במיוחד, אך גם לקוחות שרוצים להעביר סחורה קומפקטית, בוחרים במשלוח ימי, בשל העלויות הנוחות והסבירות.

המכולות של חברות שילוח בינלאומי מאוחסנות על האוניות ואפשר להניח בהן מגוון רחב של חפצים, החל ממוצרים שנזקקים לקירור, מוצרים שבירים ועדינים, מכשירי חשמל ועוד.

בשל גודלן המרשים של מכולות אלו, הן מושלמות במיוחד לצרכי רילוקיישן לארץ חדשה. כמובן שיש לארוז בקפידה את החפצים לפני שמעבירים אותם למכולה. מי שמתעצל לארוז לבד ו/או אין לו מספיק זמן לכאבי הראש הכרוכים בכך, יכול, תמורת תוספת תשלום לחברת שילוח בינלאומי, למסור מטלה זו לעובדי החברה המיומנים.

המכולה מגיעה בכמה גדלים. הקטנה ביותר מגיעה בנפח של 20 קוב. אם אין לכם מספיק סחורה בשביל למלא את המכולה הקטנה הזו, תוכלו לחלוק אותה עם "שותפים", דהיינו, חפצים של אנשים אחרים יאוחסנו לצד חפציכם. עלות של שילוח מסוג זה ("שילוח חלקי", בעגה המקצועית) הוא נמוך יותר. כך, תשלמו רק על החלק היחסי שלכם במכולה. אך אם אתם לא מעוניינים כי חפצים של אחרים יחלקו עם חפציכם, תשלמו גם עבור השטח הריק והלא מנוצל שבמכולה.

שילוח באמצעות אוניה הוא איטי, מאוד איטי, למעשה. האוניה יחסית כבדה ועמוסה לעייפה, היא נושאת עליה מכולות במשקל של טונות ומתנהלת בכבדות. כאשר היא סוף סוף מגיעה ליעדה, היא מתעכבת במכס לזמן מה.
 
חברות שילוח, למרבה השמחה, מטפלות בנושא הבירוקרטיה והטפסים הנדרשים. לאחר שהסחורה משתחררת מהמכס, אפשר להניח אותה בידיה של חברת הובלות, שעובדת בשיתוף פעולה צמוד עם חברת השילוח.

מכיוון שמדובר פה בחפציכם האישיים, כדאי לבחור בחברה שאתם סומכים עליה, כזו שעושה עליכם רושם טוב ומשדרת אמינות. נסו לברר פרטים על החברה: אין דבר טוב יותר משיחה עם לקוחות קודמים שיוכלו לספר לכם על חוויית העבודה עם החברה המסוימת הזו.

במידה ולא מדובר בחפציכם האישיים וזוהי סחורה עסקית, הבחירה בחברה אמינה חשובה פי כמה. הלקוח, מצידו השני של הים, יושב ומחכה לסחורה. אם היא תגיע פגומה, האחריות כולה שלכם. אם היא תגיע באיחור, גם אז האחריות תיפול על כתפיכם. את הלקוח לא מעניין כי "חברת השילוח עשתה את הפדיחות", הוא יראה בכם את האחראים המלאים ועלול לנתק איתכם קשרים. לכן, בחרו בחכמה את חברת השילוח.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב